Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 6829 ggr
Lilpil
4/20/14, 11:15 PM

2-årig Belgisk Jätte söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har dragit mig för att lägga ut denna annons men nu måste jag.. Gråter

P g a ändrade familjeförhållanden så letar jag nu ett nytt hem till min stora, och lite småfeta Belgiska Jätte. Galen En kastrerad hane på 2 år. Bor just nu i en stor utebur i en rastgård där han går fritt varje dag, dag som natt. Så jag vill inte att han ska sitta instängd i en bur i sitt ev nya hem. På vintern har han dock bott på vår stora inglasade altan och hade det gött där.

Jag söker ett bra boende där han har stor yta att springa omkring på. Jag provade vid ett tillfälle att skaffa en kompis åt honom (hona) men det gick inte just då. Jag tror att det var p g a att honan var dräktig när han träffade henne. Tror dock att han skulle trivas med en kompis, kan vara värt att prova igen. Han gillar i alla fall att hänga med våra katter, dessvärre är dom inte så intresserade av honom.. Katt

Han gillar inte att bli lyft, och det är inget man gör varje dag heller då han väger en hel del.. men att bli kliad är det bästa som finns, helst bakom öronen eller över nosen, mysigt. Hjärta Klipper inte klorna på honom själv, har överlåtit det till Arken Zoo. Men med en van hand kan man säkert göra det själv.

Han är som ni förstår en bestämt herre och kräver en matte eller husse med kaninvana. Men ändock är han vår lilla bebis! Pussmun Han har aldrig bitit någon, men kan nafsa lite i byxbenen eller på skorna när han visar missnöje. 😉

När man kommer ut till honom visar han sin uppskattning genom att vifta på sin lilla toffs till svans och gör några glädjeskutt.

Stamtavla finns.

Är det någon som är intresserad så skicka gärna ett meddelande!

Kaninen finns i Sandviken.

Annons:
Lilpil
4/20/14, 11:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Latmasken! 😴

Lilpil
4/20/14, 11:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Såhär bor han nu!

Lilpil
4/20/14, 11:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Kompisar! 🐱❤️

gabriella mosbach
4/21/14, 9:51 AM
#4

söt!

kundvagnsgnu
4/22/14, 10:37 PM
#5

Men ååååh fine!


Upp till toppen
Annons: