Annons:
Etikettjättekul-forumlekar
Läst 635 ggr
[MiraForever]
8/2/16, 9:10 PM

Lek: Pest eller Kolera med kaniner.

Leken går ut på att jag tex skriver två alternativ som är hemska som har med kaniner att göra!
Exempel:

Döda alla dina kaniner eller äta en död kanin.

Hoppas att ni förstår!

Start: Aldrig ha en Franskvädur eller aldrig ge hö och istället ge gnagarblandningar åt alla kaniner i världen!

Annons:
Galenidjur
8/2/16, 9:17 PM
#1

oj. Aldrig ha en fransk vädur då. För man kan ju alltid välja en annan ras, men att alla kaniner ska leva på gnagarblandning är ju skadligt så så får det bli haha.

 Alltid vara minst två meter bort från din kanin permanent, eller få ett bett varje gång du kommer nära, men efter bettet är kaninen världens snällaste (tills nästa gång du går fram till den för då biter den igen, osv).

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

[MiraForever]
8/2/16, 9:32 PM
#2

få ett bett varje gång jag kommer nära, men efter bettet är kaninen världens snällaste(tills nästa gång jag går fram till den för då biter den i igen, osv)

Vara ensam på en öde ö med en kanin och inte ha någon mat förutom kaninen och döda den eller svälta ihjäl och ge alla pengar till att köpa hö, pellets, strö och försäkring till din kanin.

[BunnyTok]
9/19/16, 5:52 PM
#3

PUTT

Upp till toppen
Annons: