Annons:
Etikettnya-medlemmar-presentation
Läst 1948 ggr
MioAndTheRatz
5/12/10, 12:49 PM

Min nya kompis :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill presentera min nya lilla kompis som flyttade hit igår kväll.

det är en liten svart manteltecknad fransk vädursom är född 20100106 och är uppfödd av Jonny Kvist och Christina Olsson utanför grythyttan.

Han är lite blyg nu när allt är nytt, så hon får lite tid på sig att "komma fram". Hemma hos Jonny och Christina så var han en helt underbar liten ninis, Det fanns en hel del kaniner att välja mellan, och vart ganska så förälskad i hemrelinbebisarna. Dom var ju bara såååå söta. Men denna grabb stal mitt hjärta, rymde ur hagen, fastnade med huvudet i gallret till hagen, jävlades med hunden och var hur go som hellst. Jag ångrar mig inte en sekund.

Han ställdes ut i Finnerödja i heljen tillsammans med två bröder i en unggrupp.. fick 93.5 om jag inte minns fel, får fråga Christina. Och jag kommer sannerligen ställa ut honom med när det är i närheten av Örebro :)

Han har dock inte fått nått namn än, och jag har ingen fantasti överhuvve taget längre så lite hjälp skulle uppskattas ;P

Jag gör en liten snabb presentation av mig själv då jag är ny här inne, och kommer nog vara här ett tag ;)

Jag heter Mio, är snart 22 år gammal (ett par gamla 22 år) bor i en stor 2 1/2 tillsammans med ett par bepälsade sambosar. Har en liten uppfödning av råttor, har i skrivande stund 32 st, men en del är här för omplacering så alla är inte mina. Det bor även 4 gerbiler här, 2 hanar och två honor, och sen lilla nyiflyttade ninisen. Jag är vän med Emelie-Tex och vi delar det stora djurintresset, och djur är nog det stora samtalsämnet när vi träffas.. Jag har nog haft dom flesta djurarter, men råttorna ligger närmast om hjärtat, sen kommer kaninerna, är uppväxt med kaniner då min mamma födde upp angora kaniner. Så jag har nog näästan haft kanin gämt, men de har kanske varit nått/nåra år imellan..

Annons:
Tarja
5/12/10, 4:48 PM
#1

Jag smälter, så otroligt söt Kyss Har tyvärr inget namnförslag, men grattis & stort lycka till med grabben!

Fatma
5/12/10, 6:36 PM
#2

Jag tycker han ser ut som en Knut Glad Men annars kanske Ärnst, Alfred eller Elmer?

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

[BonnieL]
5/12/10, 6:38 PM
#3

Varmt välkommen hit Mio! Glad
Otroligt fin grabb du har där, tycker också han ser ut som en liten Knut Kyss
Lycka till med framtida utställningar och grattis till poängen han fick i helgen!

Jetaime
5/12/10, 8:09 PM
#4

Åh, men vilken liten sötnos :)

Sashhi
5/12/10, 8:42 PM
#5

Ser ut som en helmysig Helge!

Not your mom, not your milk.

Jetaime
5/12/10, 8:45 PM
#6

Kevin tror jag skulle passa :)..

Annons:
Luckyt5
5/12/10, 11:04 PM
#7

Jag tycker att Max,Kevin och Knut passar.

/ Tilda

Emelie-tex
5/12/10, 11:45 PM
#8

Jag röstar fortfarande på Skrutten Flört

gickan87
5/13/10, 1:47 AM
#9

Lillen eller Oskar tycker jag Flört eller kanske Helmer?

Välkommen hit Mio Glad

MVH Erika :)

Upp till toppen
Annons: