Annons:
Etikettutställning
Läst 1447 ggr
Baralisah
3/28/10, 5:14 PM

Tierp- Utställningen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår blev det en tidig morgon. Vi fick samlas kl 9.00 och lägga kaninerna i burarna, fixa till dem osv..
En jätte trevlig samt otroligt rolig dag. Såg mycket fina och vackra djur. Inget fick tyvärr följa med mig hem då jag inte såg något som direkt passade mig . . .

Tyvärr blev Elton Nollad. Jag blev ganska så ledsen, men han vägde för lite. Inte så mycket att göra åt. Så nu blir det för att göda upp honom mer och mer motion (inget fel på den motion han redan får) men kan vara bättre med muskler än fett. ha ha.

Allt annat med Eltons poäng var väldigt bra, dock vikten var lite liten. Han vägde bara 4.5kg…

''En bild jag tog ifrån Linnea här på iFokus.''

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Annons:
Tarja
3/28/10, 5:21 PM
#1

Vad tråkigt att han blev nollad, men tills nästa gång har han säkert kommit upp i vikt Glad Otroligt mysig bild på dig och nallebjörnen Lisa!

Baralisah
3/28/10, 5:24 PM
#2

Han var väldigt liten när jag fick honom och är väldigt liten nu. Men jag tyckte det var bra att ställa ut nu så jag vet hur det ser ut för honom i framtiden.

Som nu, nu var det ''bara'' fel på vikten. Tycker det är ett lätt fel.

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Tarja
3/28/10, 5:29 PM
#3

#2 Precis!

[Niike]
3/28/10, 6:00 PM
#4

Hoppas det går bättre nästa gång! =)

Baralisah
3/28/10, 7:26 PM
#5

Tack!  Varför jag hade sänkt på maten var för att han hade dubbelhaka. Och då tror jag han minskade i vikt lite nu. Men nu har jag höjt lite på maten igen..

Men så länge han får motion några ggr i veckan så ska han nog inte få större haka än vad han har nu. =)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

[BonnieL]
3/28/10, 8:15 PM
#6

Synd att han blev nollad, men det går nog bättre nästa gång!
Kärlek på bilden Kyss

Annons:
Baralisah
3/29/10, 8:47 PM
#7

Tack, jag tyckte bilden var ursöt Skrattande ha ha!

Ja, jag tror nog det går bättre nästa gång, så länge han går upp i vikt så går det nog bra. :)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Fatma
3/30/10, 6:01 PM
#8

Tråkigt att Elton blev nollad, men han är jätte fin!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Baralisah
3/31/10, 1:01 AM
#9

Sånt som händer. Man måste kolla hur han ser ut för att kunna ställa ut. =)Tack!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Emelie
4/1/10, 6:25 PM
#10

Vad fick han för övriga poäng? :D

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Baralisah
4/2/10, 1:29 AM
#11

Förutom vikten fanns det :

Rasprägel o presentation - 18.5/20

Kroppsform - 36.5/40 (för tunn)

Pälsens täthet - 9/10

Pälsens kvalitet - 9/10

Färg - 9.5/10

Tyckte det var väldigt bra för första ggn. Hade sett mycket bättre ut om han vägde mer! Skrattande

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Tarja
4/2/10, 2:42 AM
#12

#11 Superbra poäng ju Skrattande

Baralisah
4/2/10, 1:04 PM
#13

Det tyckte jag med första gången. Hoppas vikten går upp lite då som en frasse ska väga nu vid denna ålder. :)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: