Annons:
Etikettkaninprylar-och-tillbehör
Läst 3432 ggr
Tarja
2/28/10, 12:40 PM

Kanintillbehör

Finns det något kanintillbehör som du använder ofta och som du tycker är en bra uppfinning? Finns det något kanintillbehör som i dagsläget inte finns men som skulle vara användbart som du skulle vilja uppfinna själv? Skrattande

Annons:
Tarja
2/28/10, 12:42 PM
#1

Jag har många favorittillbehör faktiskt, men någonting som jag använder extra mycket är nog min karda (inte typiskt kanintillbehör egentligen men) eftersom jag har mina fluffbollar som behöver mycket pälsvård.

Just nu kan jag inte komma på någonting som jag saknar av de tillbehör som finns, men jag kommer nog på någonting! Glad

DEMNJA
2/28/10, 1:16 PM
#2

Får säga kardan jag också. Skulle inte klara mig utan den till lurvbollarna! För övrigt vet jag inte om det är så mycket jag saknar.. Bra rosetter som faktiskt sitter kvar i lurvluggarna kanske..! Och billigare priser på strö ;) DET saknar jag ;)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

annaforsgren
2/28/10, 4:56 PM
#3

Jag tycker att det ska finnas bättre ute-kaninburar att köpa,för de från djuraffärer (trixie) verkar vara värdelösa, och de är så småå. Så bättre burar vore bra^^ Sen så önskar jag att det fanns lite fler kanin-leksaker som var anpassade till kaniner.
Det jag inte klarar mig utan är borstarna till Xtras päls och kloklipparen. :) Så tycker jag att djuraffärer borde sälja fler kaninhinder.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Kristall
2/28/10, 7:51 PM
#4

Städspaden! Haha Skrattande

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Jetaime
2/28/10, 7:56 PM
#5

Kammen skulle jag inte klarat mig utan. Skulle typ dö om jag inte hade den. Oskyldig Annars kommer jag inte på nått speciellt.

Baralisah
2/28/10, 9:32 PM
#6

Måste hålla med #4. Städspaden, (eller jag har en sopskyffel). Skulle aldrig kunnat rensa mina burar då.Skrattande

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Annons:
DEMNJA
2/28/10, 9:41 PM
#7

Haha! Jaa skyffel och sop är också ett måste här! Tungan ute

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

Lurvas
3/1/10, 12:42 AM
#8

Mina tunna handskar när jag plockar lortar hos hermelinerna och kardan så klart.

Råttliv på Runnavägen

 

Han gjorde inget särskilt, men han gjorde det mycket bra.

emms
3/1/10, 9:32 PM
#9

Pannlampan är min bästa vän! :D Nätet är också en bra uppfinning! Inte riktigt kaninsaker men men ;D

Något som jag skulle vilja ha, hmm…

Skålar som inte fryser skulle vara toppen! :D

Emma

[BonnieL]
4/24/10, 12:02 PM
#10

Städspade och kam måste jag säga här också! Skrattande

missfoppa
5/25/10, 12:11 AM
#11

sånna lampor man bara trycker på så de tänds, som man ska ha till massa sker i husen eller så. jag har såna i locken på mina kaniners uteburar, funkar skit bra även om de blir kalla. Riktigt bra på vintern…

Baralisah
5/25/10, 7:08 PM
#12

Oj, smart!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

missfoppa
5/26/10, 3:49 PM
#13

Borde kankse utveckla de där lite rann, de är för min fördel jag har dem. När jag matar dem en vinterkväll eller liknande…

Annons:
[Underground]
5/27/10, 12:13 PM
#14

Kammen är det jag använder allra mest, eftersom att jag också har långhåriga kaniner.

Något jag skulle vilja ha: fackburar på IKEA! Där man kan köpa ett fack när man behöver och även bygga ihop flera. Haha, nej men jag vet inte. Kommer inte på något speciellt just nu :)

Tarja
5/27/10, 12:24 PM
#15

#14 Samma här, tänk.. Färdigbyggda fack! Oskyldig Det skulle vara något det! Här hemma har vi dock tänkt att köpa Hyllan IVAR från IKEA och bygga fackburar av.

[Underground]
5/27/10, 12:58 PM
#16

#15 Ja, den såg bra ut :)

gickan87
5/30/10, 2:28 AM
#17

Kompostgaller är väl användt här hemma

MVH Erika :)

Upp till toppen
Annons: