Annons:
Etikettdagens
Läst 994 ggr
Majja12
2009-06-17 11:24

God morgon 17 juni

Hoppas att ni alla vaknar upp till en fin dag! Här är det soligt och verkar bli en varm dag, redan nu 20 grader.

Igår kväll var jag på bio och såg "The proposal". Den var riktigt bra, vi skrattade så tårarna sprutade, rekommenderas! Skrattande

Jag har själv ingen kanin så har tyvärr inget att dela med mig av när det gäller kaniner. Ska ni göra något roligt med era kaniner idag?

*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***

Annons:
kaningodis
2009-06-17 14:31
#1

God morgon!

Här är det sol, dock så blåser det.

Idag så haar jag tänkt att fixa iordning uteburar, betsburar, då jag ska flytta två kaniner. Ska också leta upp två hus som skyddar mot regn och vind. Den ena kaninen har bott inomhus och den andre i kaninhuset. sen så ska jag gosa med alla kaniner ^^

Ha en bra dag!

Kastanjegårdens Kaniner

TereseE
2009-06-17 15:10
#2

Hej på er!

Har varit ute med Freja i sele. Hon är mest ute på balkongen, men fick komma in och skutta runt lite också. Kommer bilder om en stund.

Hon boxade på Tigger (våran hund) och jagade Tristan (katten). Men ush, jag tycker det känns så jobbigt att skiljas från henne! Önskar för en gångs skull att jag bodde på gård på landet så hon kunde få bo stort utan hund/katt i närheten och utan att flytta från mig.

Vet faktiskt inte om jag klarar av att skiljas från min "lilla" Freja…

TereseE
2009-06-17 15:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bilderna blev inget vidare, men här kommer en i alla fall, hon har sele på sig. Ingen riktig dubbelhaka. Tungan ute

Majja12
2009-06-17 16:15
#4

#2 Ni får ta och köpa gård istället för att sälja Freja Oskyldig

*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***

BunnyLover
2009-06-19 12:59
#5

Hejsan!

Idag är det soligt här också och ganska varmt, men man måste ha på sig en liten tjocktröja ;)

Jag ska faktiskt vara med mina kusiner och familj idag men självklart kommer jag vara med kaninerna också så mycket som jag hinner :)  

Fast jag har ingen Belgisk jätte men jag är inne här ändå. Jag har en dvärgvädur och en hermelin/lejonhuvad.

Trevlig midsommar! Glad

TereseE
2009-06-19 20:13
#6

#5 Välkommen hit! Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: