Annons:
Etikettnya-medlemmar-presentation
Läst 6080 ggr
Fridaaaa
6/13/11, 9:23 PM

Medlemspresentation

Här kan alla medlemar skriva en liten trevlig presentation som sig själva och gärna visa en bild också  Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Fridaaaa
6/13/11, 9:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag kan ju börja!

Frida heter jag och är Medarbetare här på denna underbara sajt!
Fick min första jättekanin sommaren 2009, Albin (som de flesta här inne känner till). Han var då 1 år gammal och omplaceringskanin.

Jag är 21 år gammal, bor ute på landet, trivs som fisken i vattnet ute på landet. Har 6 kaniner (5 dvärgkaniner, 1 BJ), 6 marsvin, 1 hund, 2 katter och höns. Så har lite djur. Jobbar som timvikare på förskolor men ska förhoppningsvis plugga till hösten. Älskar att fotografera, att vara med mina djur, umås med killen & vänner, att promenera i skogen mm. Gick på naturbruk smådjur/hund på gymnasiet och har haft kanin och andra djur i hela mitt liv! Skrattande

Favoritmusik är rock, punkrock och lite annat som faller mig in.

Om ni har några frågor, så är det bara PM:a mig Skrattande Ingen fråga är dum Skrattande

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Airo]
6/14/11, 12:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bra idé Frida!

Jag heter då Victoria och såg ljuset den 12 februari, -97, jag är alltså 14 år. Jag är Medarbetare här på Jättekanin iFokus.
Jag skaffade min första kanin 2008 och hade honom som "prov" under sommaren till november. Sedan dess har jag alltid haft kanin.

Jag har ett brinnande intresse för djur, men speciellt kaniner och hundar, vilket inte är så konstigt. Jag har även ett stort intresse för målning och fotografering.