Annons:
Etikettkaninprylar-och-tillbehör
Läst 6297 ggr
Brunokanin
11/22/11, 1:22 PM

Uppvärmd vattenflaska!

Vill ha denna men hittar den inte på svenska sidor. Någon som vet om den finns att köpa?

http://www.amazon.com/Farm-Innovators-Heated-Bottle-Animals/dp/B000TZ7496

Annons:
[nataschaj]
11/22/11, 3:06 PM
#1

tror du får beställa därifrån

dermot
11/22/11, 6:24 PM
#2

Jag hade nog inte vågat ha en sån…

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




[Sophieeee]
11/22/11, 7:21 PM
#3

Förstår inte riktigt hur den fungerar?

Brunokanin
11/22/11, 10:18 PM
#4

#3 Den hindrar vattnet från att frysa vid minusgrader  Glad. Den är avsedd för utekaniner.

[Sophieeee]
11/23/11, 7:30 PM
#5

#4 Så långt är jag med ;) Men hur värmer den upp vattnen? Skrattande

blitzen
11/29/11, 8:58 AM
#6

Verkar va en vettig flaska!

#2 varför hade du inte vågat ha den?

Annons:
dermot
11/29/11, 4:54 PM
#7

#6 Den fungerar säkert bra i början och så, men risken finns ju alltid att något går/är fel och då skulle i alla fall inte jag velat dricka vatten ur en elektriskt falska Flört haha nej, men jag har lite svårt för elektriska saker…

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Hanna
11/29/11, 6:10 PM
#8

#7 Elektriciteten verkar vara på utsidan och flaskan är ju av plast.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

dermot
11/29/11, 6:15 PM
#9

#8 Ja, men jag skulle endå inte använda en sån.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Hanna
11/29/11, 6:17 PM
#10

Nej, men grejen var den att det lät som om man skulle få en elstöt av den om något gick fel. Men har man jordfelsbrytare så tror jag inte att det är någon fara.

Till TS: Tror det är en bra vattenflaska. Du kan ju googla på namnet eller så och se om den finns i Sverige?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

hjartelyckanskaniner
11/30/11, 2:16 PM
#11

#7 Känner detsamma. Och ifall man har buren utomhus, vart finns elen? Man har ju inte uttag överallr ;) Just pga regnet för att det kan regna in i uttaget och sen är det inte så roligt..
Jag skulle inte våga ha elektrecitet nära kaninerna om det nu inte är en lampa och så i kaninhuset. Har ett uttag i kaninhuset men det är gömt så de kan inte slicka på det :)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

Fridaaaa
11/30/11, 3:48 PM
#12

Skulle inte heller våga använda den ifall något går fel

bättre att byta ofta:D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mantissa
12/1/11, 6:08 PM
#13

Nått sånt är precis vad jag varit ute efter! Inget kul när vatten fryser efter ett par minuter på vintern. Jag har uppvärmt vattenkar till åsnorna och är jättenöjd med det.

Annons:
Brunokanin
12/1/11, 7:56 PM
#14

Vi har eluttag på altan där jag har buren. Låter väldigt långsökt och överdrivet över oro kring att kaninerna skulle få el i sig. Troligen väldigt lite ström då den inte värmer vattnet mer än till 0 grader. Däremot hittar jag den inte i någon svensk webbutik och utländska verkar inte sälja till Sverige. Kanske jag har fel? Någon som hittat butik?

Hanna
12/1/11, 8:08 PM
#15

#14 Har man en jordfelsbrytare slås strömmen av så fort det går fel.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Nanet
5/29/13, 9:35 PM
#16

-lite sent ute men på djuraffärn arken zoo beställer hem från amazon om du ber dem

Upp till toppen
Annons: