Annons:
Etikettkaninprylar-och-tillbehör
Läst 1920 ggr
Kimji
5/17/12, 5:23 PM

Transportbur i tyg

Att bära en jätte nån längre sträcka är ju inget vidare kul. Jag har många gånger tittat på transportväskor i syntettyg. Dom väger ju mindre än de i plast och är bekvämare att bära. Men jag har inte vågat köpa någon eftersom jag är rädd att Ragna skulle tugga sig igenom den. Hon brukar normalt sett inte tugga på textila material men man vet ju aldrig…

Nån som provat?

Annons:
joheck
5/17/12, 5:30 PM
#1

Det skulle inte funka för min frasse, han är en sån som kan tuggaFörvånad. Finns ju som sagt alltid chansen att de gör det även om de inte brukar göra det normalt. Testa kan du ju alltid göraGlad.

[Linneape]
5/17/12, 8:57 PM
#2

Jag har en i tyg, går jättebra. Mina jättar gör då ingenting med den. Jag brukar också bära dem i den eftersom de är så tungt att bära dem i famnen:)

men som sagt jag har inte haft några problem alls. men de är väl kanske kanin till kanin. Mina går det iaf med.)

Kickan90
5/18/12, 12:10 AM
#3

inte lättare att bygga en låda och sedan sätta hjul och ta ett långt handtag som gör att du kan rulla den med dig istället för att bära..för antar att det blir vääldigt tungt sen.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Kimji
5/18/12, 9:33 AM
#4

#3 Jo sambon som är lite händigare än mig har pratat om att bygga nått sånt. Typ sätta hjul på transportburen. Men jag skulle nog föredra en lättare väska.

Kickan90
5/18/12, 11:39 AM
#5

#4 jo det håller jag med om, men inget "släp" aktigt då dom du kan sätta väskan på om du hade velat ha något som drog den? :)
för det hade kanske varit något?

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Kimji
5/18/12, 1:05 PM
#6

Hmm det är iof en bra idé =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: