Annons:
Etikettflera-kaniner-tillsammans
Läst 2347 ggr
Cochon
6/19/12, 11:18 AM

Stor och liten?

Halloj! =)

Är väldigt nyfiken på om man kan ha en jätte kanin tillsammans med en liten kanin (ca.2 kg). Har det att göra med personligheten? Eller det går bara inte att ha en liten och en jätte kanin tillsammans?

(Och nej, jag har inte tänkt sätta ihop en liten och en jätte kanin, är bara väldigt nyfiken på hvis det går eller inte.)

//:Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Fridaaaa
6/19/12, 11:21 AM
#1

Storleken på kanin har inget med personligheten att göra :)
Däremot, kan den jättekanin råka skada en liten kanin om dem stampar iväg eller liknande.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cochon
6/19/12, 11:27 AM
#2

#1 Menade inte att alla jättar har samma personlighet. Menade: Har det att göra med vilken personlighet just den jätten har som man ska sätta ihop med den mindre kaninen?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Viccan92
6/19/12, 8:11 PM
#3

Jag har haft min dominanta franska vädur men en lite blyg och försynt hermelin så visst funkar det.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

dermot
6/19/12, 9:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jo visst går det.

Men det handlar ju om kemi, först och främst. Jag har haft min hermelin och min dvärgvädurskorsning (kastrerad) tillsammans med en hona med kull.

Gick jättebra!

Dock har jag särat på dem nu på grund av andra olika anledningar.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




zickan
6/20/12, 2:28 AM
#5

Jag har satt ihop min bj med en minirex. Kände att jag ville iaf försöka med en kompis till bj. Valde minirex pga saknaden av vanlig rex, men ville ha något mindre. Och de fungerar bra tillsammans. Ende problem som ännu uppståt är att bj:n fällde rätt bra, vilket var att minirexen lyckades få massa hår i ögonen som man fick hålla efter.
Försöker även hålla lite koll på vikterna. Lite orolig att ene ska få för lite mat och andra för mycket.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Fridaaaa
6/20/12, 9:57 AM
#6

#2 Skrev jag inte att du menade heller.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Upp till toppen
Annons: