Annons:
Etikettej-forumrelaterat-fritt-ämne
Läst 2758 ggr
[00emi07]
2013-08-05 16:11

Din kanin!

Hej! Har du en, kanske fler kaniner ( jättekaniner alltså) Kan inte du berätta om dom? Du får så klart berätta så mycket du vill och på ditt eget sätt! Men här är en mall du kan följa: Namn Ras Färg Kön Personlighet

Annons:
[00emi07]
2013-08-05 16:15
#1

Jag kan börja presentera mina ninisar! Cupcake Ras: Belgisk jätte/lejonhuvad Färg: Viltgul med svart gråa fläckar Kön: En riktigt liten bus tjej Personlighet: Busig, helt matgalen och såklart förtjust i matte (: Pluto Ras: jätteblandning, bland annat Belgisk jätte Färg: viltgrå Kön: kastrerad hane Personlighet: snäll, rolig söt, hoppgalen och älskar att gräva där han inte får (:

Cathérine
2013-08-05 20:12
#2

Flapper

Ras: BJ

Färg: viltgrå

kön: kastrerad hane

Personlighet: lugn, snäll, älskar mat, sova och kan verkligen ange sig vara nöjd när han blir klappad. Han hatar att bli lyft.

Goldie

Ras: blandras TJ och rex

Färg: svart, otroligt mjuk, len päls

Kön: hona

Personlighet: Älskar gnaga på grenar, ligga sidan vid sidan med Flapper och ibland är det skönt att bli klappad men kan också hända att hon helst vill vara helt ensam.

Dealath
2013-08-09 07:08
#3

Namn; (Marielunds) Ullis

Ras; Fransk Vädur

Färg; Schwarzgrannen 

Kön; Hona

Personlighet; Som en liten hund i kaninformat. Älskar att prata och vara översocial. Kommer alltid när man ropar och älskar att rymma från sin hage (så hon är lös stor tid av dygnet utan problem). Gillar dock att bita på andra kaniner så att hon inte får någon kompis. Älskar även att gräva så mycket att hon hade sönder en klo här om veckan. Underbar kanin.

Miss_oi
2013-08-09 17:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Namn: Loke
Ras: Belgisk jätte
Färg: Blå
Kön: Hane
Personlighet: Loke är en social, lugn och snäll kanin. Han tycker det är toppen att få följa med i hundväska ut på äventyr. Gärna åka buss eller liknande när han kan sitta och kolla ut genom fönstret =) Nu börjar han dock bli lite väl tung för den, så vi får se hur vi gör i framtiden. (Han tycker inte om att sitta i vanlig transportbur.)

HonHonDenDära
2013-08-17 16:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Namn: Alba Ras: Belgisk jätte Färg: Vit rödögd Kön: Hona Personlighet: Lite blyg, men ändå framåt tjej som kommer fram till än i buren. Har ett häftig temperament vid brunst. Löpte när hon va 6 månader O H ändra sitt beteende totalt. (Är 10 mån nu). I vanliga fall är hon mysig.

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

Fridaaaa
2013-08-17 21:35
#6

Åh vad jag saknar att ha jättekanin när jag ser era bilder 😢

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
hjartelyckanskaniner
2013-08-21 22:13
#13

Tar bort OT-kommentarer. Håll er till tråden :)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

Annons:
[RC1393]
2013-08-22 20:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Namn: Brantas Tiny Tiger
Ras: Tysk jättescheck
Färg: Tysk schecktecknad svart
Kön: Hane
Personlighet: Lugn och snäll. Men han är också den som ovetandes hittar på saker som får en att bara nypa hans kinder så att säga😃

HonHonDenDära
2013-08-27 18:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Namn: (namnlös) Ras: Belgisk jätte Färg: viltgrå mantlade/ wiener?? Kön: hona Personlighet: är inte så gammal ca 9v men nyfiken och älskar Alba Mysig dam.

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

[Shettisar]
2013-08-28 13:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Namn : Nizze
Ras : Belgisk Jätte/Tysk Scheck
Färg : Vit med röda ögon
Kön :Hane
Personlighet: För det mesta snäll och kelig.Matvrak! Har perioder där han är riktigt sur ,fräser och även hugger men man får förbise de gångerna.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: