Annons:
Etikettdagens
Läst 1071 ggr
jossan...
9/29/14, 5:04 PM

bur!

tycker ni att det är ok att ha en jättekanin av något slag i en bur anpassad för dvärgkaniner/ vanligare mindre storlekar om man har dem ute hela tiden när man är hemma?

Gud vad bra jag stavar…

Annons:
Cindy S
9/29/14, 5:18 PM
#1

Aldrig mindre än minimummåtten för jätte. Den ska väl vara instängd på natten och några timmar om dagen?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

jossan...
9/29/14, 6:20 PM
#2

menade minimimått men kom på det först efter att jag hade postat:p men dock tycker jag att minimimåtten kan vara lite väl små…?

Gud vad bra jag stavar…

Cindy S
9/29/14, 6:27 PM
#3

Du menar att den får vara i bur med minimått för jätte? Hur många timmar per dag?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

jossan...
9/29/14, 7:16 PM
#4

vet inte:p var lixom bara en allmän fråga

Gud vad bra jag stavar…

Namiko
9/29/14, 7:24 PM
#5

Nu har jag inte exakt koll på minimimåtten för kaniner men min åsikt är att minimimåtten alltid är för små om djuren är instängda så mycket. Jobbar man heltid och har kaninen instängd när man sover så blir det snabbt 18 timmar per dygn i buren eller mer och har man inte möjlighet att ha kaninen helt frigående i iaf ett rum så bör man ha en hage runt buren där kaninen kan röra sig när man inte är hemma.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[vanilla skye]
9/30/14, 10:01 AM
#6

Aldrig mindre än minimi måtten, de behöver stor yta för att röra på sig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: