Annons:
Etikettboende-och-rasthagar
Läst 3091 ggr
hjartelyckanskaniner
11/11/14, 9:24 AM

Inomhusburar/boxar i lägenhet.

Ni som bor i lägenhet, hur ser era burar/boxar ut? Kommer att bli sambo när vi hittat en lägenhet. Jag vill inte ha mina plastburar utan ha byggda burar eller boxar. Kan inte ha lösgående då jag har en hona och en hane och dessutom är de duktiga på att tugga på allt ;). Nu har jag iofs dvärgraser. En dvärgvädur och en harkorsning mellan sverigehate/vädurskorsning. De är stora för att ha den rasen/korsningen , så jag vill ha stora burar :) Någon som vill dela med sig hur det ser ut där hemma?

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

Annons:
Cochon
11/12/14, 3:01 PM
#1

Tassavtryck

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

hjartelyckanskaniner
12/6/14, 1:25 PM
#2

Ingen som vill dela med sig??

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

 

zickan
12/7/14, 12:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

När jag haft stora kaniner har jag kört kompostgaller hage. Även kört hage av marhall playpen då det är en illerhage är det säkert för att illrarna inte ska komma över.  Hade även en tid en 140 kaninbur med lagaglig höjd som var öppen hela tiden med en hage utanför. Var rätt skönt med foder/toa i buren. 

Har inte så mycket bilder på hur jag hade det. Detta är en provisorisk lösning som funkade rätt bra.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
12/7/14, 12:55 PM
#4

Kom på att jag har en gammal filmsnutt. Hade en träramp till luckan så den var inte bar sådär normalt sett. Låg bara på rengörning i badkaret.  Denna gick mest löst i början tills den hunden på videon började bli lite väl på. Då lade jag dit en matta och satte upp en hage runt buren.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Cindy S
12/7/14, 6:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Smultrondraken70
1/24/15, 11:33 AM
#6
Annons:
Smultrondraken70
1/24/15, 11:36 AM
#7

#6 får inte med bilden:(

[Pandapuh]
1/28/15, 1:41 PM
#8

Jag har en vanlig plastbur på 120x60x60 cm ansluten till en kompostgaller-hage med plastmattor som underlag.

Brillo
1/31/15, 9:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här bor vår ena kanin. Har buren öppen och sen kompostgaller anslutet. Har numer en fleccefilt över mattan. Men den där mattan är himla bra för den har antiglid under. För det mesta har hon tillgång till hela rummet. Vi har skydd på sladdarna och det mesta annat låter hon vara. Hon har numer en tunnel i hagen också.

Smultrondraken70
2/14/15, 3:38 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Så här bor våra två. Ofta har vi hagen öppen också så de kan vara i köket.

Upp till toppen
Annons: