Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 1176 ggr
Evelina!
2015-07-18 16:10

ÄNTLIGEN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har min dröm blivit sann - jag har fått en fransk vädur! En viltgulmantlad hona med namnet Idun har idag fått flytta hem till mig. Har inte velat störa henne för mycket när hon håller på att göra sig hemmastadd i buren (kommer att bo i fack tills hon blir tillräckligt stor för att bli frigående kanin på gården), men en bild tog jag i alla fall. Sötnöt <3

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Anna O.
2015-07-18 16:17
#1

Grattis och herregud vad fin! Önskar er lycka till, skulle vara roligt att få se bilder när du fått ta upp henne om ett tag.

Tjeja
2015-07-18 17:43
#2

Grattis grattis! 😍 Jätte söt liten ninis!  😍

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Jo3ef1n
2015-09-25 20:46
#3

Uppdatering❤️

Regnbåge Ägare till Gustav(Belgisk Jätte)

Evelina!
2015-09-27 19:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#4

#3 Självklart!

Idun har självklart växt på sig lite sen sist och är nu stora damen. Hon har fått flyttat ur facket hon bodde i och går nu fritt i stallet på natten och är frigående på gården på dagarna. Hon är lite svårfångad, men världens myspropp så fort hon kommer upp i famnen. Kan sitta i knät i timmar och när jag mår dåligt, är stressad eller nånting brukar jag gå ut och ta upp henne och bära på litegrann. Efter en stund då känns det mycket bättre.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Tjeja
2015-09-27 20:01
#5

Så fin hon är söta lilla damen!  ❤️🙂

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Jo3ef1n
2015-09-27 20:26
#6

Va stor hon har blivit sen sist. 🙂Hon är jättefin & det är imponerande att hon kan vara lös på gården. <3

Regnbåge Ägare till Gustav(Belgisk Jätte)

Annons:
Evelina!
2015-09-27 20:38
#7

#5 Tack! Jo, hon är jättefin.

#6 Tack! Har ända sedan jag flyttat hit haft lösa kaniner på gården, de håller sig i närheten till där de får mat, ingen konst att ha dem lösa. Pga räven får hon bo i stallet på nätterna, tidigare har jag haft en lucka ut från stallet som de kunnat gå som de vill genom. Men nu vågar jag inte ha det så längre. Men hon skuttar in i stallet självmant när det börjar bli mörkt på kvällen, så då är det bara att stänga igen sedan.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Jo3ef1n
2015-09-27 20:58
#8

#7 Härligt!

Regnbåge Ägare till Gustav(Belgisk Jätte)

Evelina!
2015-09-27 21:17
#9

#8 Ja, det är fantastiskt. Folk som kommer tror dock ofta att det är en kanin på rymmen när de ser henne, men jag skrattar bara och säger att hon är frigående. Det är verkligen supermysigt att ha en jätte lös på gården!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Galenidjur
2015-09-27 21:54
#10

häftigt att hon kan vara frigående!  ❤️ Är själv för nojjig för att försöka med min lille herre, men tycker verkligen att det är det mest optimala.  Blir lika imponerad varje gång jag hör om folk som har sina kaniner så.

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Upp till toppen
Annons: